קורס NLP Master בבאר שבע

קורס NLP Master בבאר שבע

קורס NLP Master בבאר שבע הינו הקורס ברמה השנייה במסגרת לימודי NLP. קורס המאסטר בבאר שבע, מעניק כלי טיפול מעמיקים ומיוחדים אשר מאפשרים לנו קודם כל לעשות עבודה אישית ומעמיקה עם עצמנו, ולאחר מכן, לעשות עבודה מעמיקה וטובה גם עם אנשים אחרים, ובפרט מטופלים. אם עברתם את קורס הפרקטישיונר, ונשארתם אם תחושה של "אני רוצה לדעת וללמוד עוד" – אז הגעתם למקום הנכון.

בין הכלים שנלמד במהלך הקורס -> זיהוי ושינוי אמונות שורש. עבודה במסגרת תהליכי עומק משמעותיים. התמודדות עם אתגרים העולים בקליניקה, טכניקות שפתיות, טכניקות לקבלת החלטות וליצירת התנהגויות חדשות ועוד.

אתם מוזמנים למסע מיוחד ומעורר השראה, כזה שבמהלכו תסגלו את זהות המאסטר.ית NLP. אנו נלמד לעשות שימוש בגישת הנלפ בצורה המקיפה יותר הן עבור עצמנו והן עבור אחרים. להלן כל הפרטים:

קורס NLP Master בבאר שבע והאזור – מידע כללי

קורס NLP MASTER בבאר שבע והסביבה, הוא קורס יוצא דופן שמעניק למשתתפות ולמשתתפים ניסיון, כלים ומיומנויות אשר יסייעו להם הן בעולמם האישי והן בעולם המקצועי. במסגרת הקורס אנו לומדים איך לשדרג את היכולות שלמדנו בשלב הראשון במסגרת לימודי NLP, כלומר בקורס NLP Practitioner בבאר שבע והן ללמוד לעבוד ברמות לוגיות גבוהות יותר – כלומר, להעביר תהליכים משמעותיים יותר הנוגעים לרמת האמונות, הזהות והייעוד.

במהלך הקורס אנחנו נלמד איך לשפר את היכולות השיחתיות שלנו, כך שנוכל להשתמש בהם הן בחיי היום יום, בזמן שיחה עם קרובים, מכרים ולקוחות, והן בחדר הטיפול והאימון. במסגרת הקורס ניתן דגש גם לעבודה עם התת מודע ולדרכי התמודדות עם חסמים והתנגדויות.

 

קורס NLP מאסטר בבאר שבע – למי זה מתאים?

לימודי המאסטר בבאר שבע, מתאימים לכל אלו שרוצים לחוות התקדמות ושיפור במסגרת לימודי NLP, ולכל אלו אשר מעוניינים להעמיק את הידע, והכלים שלהם הן בתחום האישי והן בתחומי הקריירה, הטיפול והאימון.

חשוב לדעת שבכדי להשתתף בקורס מאסטר, כתנאי חובה, יש להיות בעלי הכשרה של הרמה הראשונה – NLP Practitioner.

ניתן למצוא מידע נוסף על הרמה הראשונה כאן – NLP Practitioner בבאר שבע.

"למה להצטרף לקורס?" – לאחר עשרות מחזורים של קורסים, בוגרי ובוגרות הקורס שיתפו אותנו כי הם בחרו להצטרף משלל סיבות, ובניהן:

  • קורס הפרקטישיונר פתח בפניהם עולם מרתק ומעניין, והם מעוניינים להמשיך את הלמידה וההתפתחות שלהם במסגרת הלימודים.
  • אנשים שהחליטו לשלב את עולם ה NLP בתחום הקריירה שלהם, ולכן הם רוצים לקחת את זה לרמה הגבוהה ביותר. חלקם רוצים לשלב את זה בקריירה הקיימת שלהם (מורים, בעלי עסקים, יועצים, משווקים ועוד) וחלקם רוצים לפתוח קליניקה משלהם כמטפלי NLP.
  • רצון להרחיב את סט הכלים הקיים, ולהמשיך להיות בסביבה תומכת ומפתחת.

 

החוויה של לימודי מאסטר נלפ

אז מה נלמד במסגרת הקורס? הינה מה שתחוו, תלמדו ותצאו לאחר הקורס:

  1. אנחנו נרחיב את סט הכלים הקיים שלנו מרמת הפרקטישיונר, ונלמד כלים נוספים לטיפול, ייעוץ, אימון והנחייה.
  2. אנחנו נתאמן על מיומנויות שיחתיות אפקטיביות להשפעה ושכנוע.
  3. אנחנו נתרגל כלים שיעזרו לנו להתמודד עם אמונות מגבילות, תקיעות, קונפליטים והתנגדויות.
  4. אנחנו נלמד לזהות ערכים, אמונות שורש ודפוסי שפה.
  5. אנחנו נחווה טכניקות עוצמתיות לשחרור טינה וכעס.
  6. אנחנו נלמד, נעז, נאתגר, נשאל, נענה, נתרגל ונתפתח יחד.

 

סילבוס קורס Master NLP בבאר שבע

את לימודי קורס NLP Master בדרום, אנחנו שמחים להציע במקרים רבים גם בתור לימודי ערב וגם כלימודי בוקר. יש להתעדכן עבור המחזורים הקרובים, אלו מועדים קיימים. להלן הסילבוס הכללי של קורס המאסטר:

  • מבוא – זהות המאסטר – אחריות, משמעות וטכניקת צריבת זהויות.
  • עבודה עם ערכים – זיהוי, הפקה ועבודה עם ערכים. קונפליקטים בין ערכים והתמודדות.
  • אמונות שורות – מהן אמונות שורש, כיצד מזהים אותן, מתי הן נוצרות, עבודה עם אמונות.
  • דימוי עצמי – כיצד נוצר דימוי עצמי, ממה הוא מורכב ומושפע.
  • החלטות מפתח.
  • טכניקות שיחתיות להשפעה ושכנוע.
  • כעס וטינה – הגדרה, השפעות, כיצד ניתן לזהות כעס וטינה, ולבצע שחרור.
  • עבודה עם רגשות, תלות רגשת והתמכרויות.
  • כלי לקבלת רעיונות והחלטות.
  • מלכוד – מה זה מלכוד ואיך מתמודדים איתו.
  • שרשרת עוגנים – כיצד ניתן להעצים את עצמנו ואת האחר באמצעות שרשרת עוגנים.

 

לצד הקורס והסילבוס הקיים, תקבלו העשרה – סדנה מיוחדת שתעסוק בסוגסטיות/שפת גוף/שכנוע / השפעה וכן המלצות לקריאה וצפייה נוספת.

 

קורס NLP Master בבאר שבע– מחיר

כמה עולה קורס מאסטר NLP בבאר שבע? מחיר הקורס משתנה כתלות במספר גורמים: גודל הכיתה, המרצה, המועד, חומרים נלווים, הקלטות, מנטורים ועוד.

 

קורס תיאור מחיר
קורס NLP Master בבאר שבע פרונטלי קורס NLP מאסטר בן 15 מפגשים בן 5 שעות (מלאות!) = 112 שעות אקדמיות. 5,300 – 9,100 ש"ח
קורס NLP Master אונליין קורס NLP מאסטר מלא (112 שעות אקדמיות). מועבר דרך הזום בשידור חי. 5,000 – 9,100 ש"ח

 

שאלות נפוצות על קורס מאסטר נלפ בדרום – באר שבע והסביבה

"האם קיימות דרישות עבור הרשמה לקורס המאסטר?"

כן, בכדי לקחת חלק בקורס יש להיות בוגרי קורס NLP Practitioner באחד מהמוסדות המוכרים בארץ או בעולם.

 

"האם קורס המאסטר כולל תעודה רשמית?

בהחלט. בוגרי קורס המאסטר שלנו יוצאים עם תעודת הסמכה "קורס NLP MASTER PRACTITIONER" בינלאומית מוכרת.  אנו שמחים להעניק לבוגרי ובוגרות הקורס שלנו את התעודה לאחר שעברו דרך משמעותית במהלך הקורס.

בכדי להיות זכאי.ת לתעודה יש לעמוד בתנאים הבאים:

  • נוכחות של מינימום 80% מהשיעורים
  • מעבר של מבחן הסמכה בהצלחה.

"פספסתי מפגש, מה עושים?"

במידה ופספסתם מפגש אל דאגה. אנחנו שמחים להציע לכם כמה אפשרויות:

  • להשלים את החומר דרך ההקלטה של הקורס שלנו.
  • להגיע לאותו מספר מפגש, במועד אחר מתאים.

חשוב לנו שתקבלו את כל הערך מהקורס. ולכן, אנחנו שמחים לבוא לקראת, ובמידת הצורך מאפשרים גם להגיע פעם נוספת לאותו מפגש במועד אחר, על מנת לקבל אפשרות נוספת לעבד את החומר.

 

"כמה זמן נמשך קורס מאסטר?"

הקורס שלנו נמשך כחמישה עשר מפגשים. כל מפגש מורכב מחמש שעות מלאות! משך הקורס סך הכל הוא כ – 112 שעות לימוד אקדמיות. הלימודים נפרסים על פני 4-6 חודשים (תלוי מועד).

"מה אקבל במסגרת הקורס בבאר שבע"

  • תוכן איכותי – הספר, התכנים, המצגות והמערך נבנו בידי המרצים, המנחים והמטפלים הטובים ביותר שלנו. הושקעו בהם מאות שעות פיתוח, חשיבה, כתיבה, שיפור והכנה.
  • מנחה מנוסה – כל המנחים שלנו, הם מנחים בעלי ניסיון, כאלו שלא רק למדו NLP, אלא בנו קליניקה משלהם, וצברו מאות שעות טיפול. כך לא תקבלו רק ידע, אלא גם מקרי בוחן ( Case Studies) שבה המנחה ישתף אתכם מתוך הקלינקה. המנחה תהיה שם עבורכם להסברים, ייעוץ, הקשבה, עבודה, תרגול ושיתוף .
  • ספר קורס – ספר הקורס שלנו, הוא אחד מהספרים היותר מושקעים בארץ בתחום ה NLP. בספר תמצוא ידע, טכניקות, כלים ודוגמאות מתוך עולם המאסטר. כך גם במהלך הקורס וגם אחריו, תוכלו לחזור, ללמוד ולהעזר בספר. הספר כתוב בצורה מסודרת, מאורגנת, ורהוטה, כולל הסברים ודוגמאות.
  • קורס דיגיטלי מוקלט – לא הגעתם לשיעור? רוצים לחזור על שיעור פעם נוספת? בדיוק בשביל זה הקלטו קורס דיגיטלי מוקלט שיינתן לכם עם גישה לכל החיים. קורס בשווי של קורס מאסטר מלא – במתנה.

 

רמת מאסטר NLP מעניקה לכם הזדמנות לעשות צעד משמעותי נוסף בתוך תחום ה NLP, לעבור דרך משמעותית קודם כל עם עצמכם, ולאחר מכן, לקחת את הכלים והמיומנויות (תוך כדי הקורס) וליישם אותם גם עם אחרים. לאחר הקורס מי שיבחר יוכל לפתוח קליניקה ולטפל. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למסע מופלא, עם קבוצה תומכת וליווי מלא. להרשמה ולמידע נוסף – מוזמנים להשאיר פרטים ו/או ליצור איתנו קשר.

תוכן עניינים
קבלו את כל הפרטים על קורס NLP

כתבות בתחום ה - NLP Master

התמודדות עם פחד

התמודדות עם פחד

מאמר זה בוחן את ההיבטים השונים של פחד ומספק תובנות על ניהול והתגברות עליו. מבוא: כוחו של הפחד פחד הוא רגש רב עוצמה שיש לו

קרא עוד »
קורס NLP MASTER אונליין

קורס NLP Master אונליין

קורס NLP Master אונליין הוא הקורס ברמה השנייה במסגרת לימודי NLP המוצעים בארץ ובעולם. הקורס נותן כלים טיפוליים שונים המאפשרים למשתתפות ולמשתתפים, ראשית, לעשות תהליך

קרא עוד »
קורס NLP MASTER בחיפה

קורס NLP Master בחיפה

קורס NLP Master בחיפה והסביבה, הוא קורס מיוחד המעניק למשתתפים ולמשתתפות בו כלים, יכולות וניסיון לקחת את עצמם בתחום האישי והמקצועי מספר צעדים משמעותיים קדימה.

קרא עוד »
קורס NLP MASTER בתל אביב

קורס NLP Master בתל אביב

קורס NLP Master בתל אביב והסביבה הוא קורס יוצא דופן שנועד לקחת 10 צעדים קדימה את היכולות, הכלים והניסיון שצברתם במהלך קורס NLP פרקטישיונר. במסגרת

קרא עוד »
קורס NLP Master

NLP Master

קורס NLP Master Practitioner הוא קורס מרתק שנועד להעמיק את הידע, הניסיון והתרגול ושיטת NLP. המשתתפים והמשתתפות לומדים לזהות אמונות שורש, חווים תהליכי עומק משמעותיים,

קרא עוד »
חמלה עצמית

חמלה עצמית

האם אי פעם איבדתם את העשתונות מול עצמכם? האם חטאתם בהאשמות הלקאה עצמית אחרי שעשיתם משהו שאתם מתחרטים עליו? קל להיות קשוח כלפי עצמך –

קרא עוד »
לאהוב את עצמי

לאהוב את עצמי

לאהוב את עצמי: משפטי אהבה להעצמת האהבה העצמית. אחת ממנטרות הניו אייג' שאנו שומעים לעתים קרובות ממאמנים אישיים ואנשי רוח, הינה שכדי להגיע להגשמה עצמית,

קרא עוד »
איך להתמודד עם אובדן

איך להתמודד עם אובדן

אין דרך נכונה או לא נכונה להתמודד עם אובדן, אך בהחלט יש דרכים בריאות להתמודד עם תהליך האבל המגיע בעקבותיו. במאמר זה נסביר מדוע ההתמודדות

קרא עוד »
דחיינות

דחיינות

לפני שלוש מאות שנה כתב המשורר האנגלי אדוארד יאנג כי "דחיינות היא גנב הזמן". למרות שזה נשמע נורא עמוק, אנשים רבים התקשו להבין את האמירה

קרא עוד »
טיפול בדחיינות

טיפול בדחיינות

רבים מאיתנו מכירים מקרוב את נושא הדחיינות – הנטיה לדחות את ביצוע המשימות העומדות בפנינו עד לרגע האחרון. נשאלת השאלה: מדוע אנחנו עושים זאת? האם

קרא עוד »