קורס NLP בראשון לציון

קורס NLP בראשון לציון

קורס NLP בראשון לציון נועד לתת למשתתפים ולמשתתפות בתהליך, מסע מעניין, מלמד ומפתח במסגרתו נתנסה בכלים המובילים ביותר בתחום ה NLP. המסע כולל למידה חוויתית, התנסויות, דיונים ותרגולים. השיטה אשר משלבת בין רעיונות ומתודות בתחומי הפסיכולוגיה, האימון, הבלשנות והתקשרות, לוקחת את המודלים והדפוסים האפקטיביים ביותר ומנגישה אותם בצורה ברורה, פשוטה וברת יישום בתחומי החיים השונים.

קורס NLP ישמש לך כמסע אישי עוצמתי להתפתחות אישית במסגרתו נלמד על דפוסי חשיבה ודפוסי התנהגות, דפוסי שפה, היווצרות אמונות, תהליכי טיפול, הצבת מטרות ועוד.

קורס NLP ישמש לך כגישה בה ניתן לעשות שימוש בעולמות הטיפול, האימון, הייעוץ, השיווק, המכירה, הספורט, העסקים ועוד.

 

מטרות קורס NLP

הקורס אשר מבוסס על עבודת המחקר של דוקטור ריצ'רד בנדלר ופרופסור ג'ון גרינדר בשנות ה 70, מהווה קורס דגל להתפתחות האישית, להתמודדות עם אתגרי החיים, וליצירת תקשורת בין-אישית יעילה בשלל מקומות בחיינו. הקורס נועד לתת כלים ב- 3 רמות:

 

לחוות מסע אישי עוצמתי

הקורס שלנו בראשון לציון, פוגש אנשים במצבים שונים בחייהם, ברגעים שונים ובצמתים חשובים. זה יכול להיות לפני החלטה כמו היכן לעבוד, עם מי להתחתן ומה ללמוד. זה יכול להיות בתקופה בה אירועי עבר מציפים רגשית כמו טראומה בילדות, תאונה, חוויה קשה עם דמות משמעותית בחיינו, וזה יכול להיות תשוקה ורצון לשפר את איכות החיים שלנו (להיות איש מקצוע טוב יותר, להכניס יותר כסף, לשפר את המצב הבריאותי, לנהל את החיים טוב יותר, להיות הורה טוב יותר ועוד).

אם נסכם את המצבים השונים, נבין שמי שמגיע לקורס מגיע או מתוך כאב שהוא חווה בעבר או כעת בתחום כלשהו בחייו, או מתוך רצון ליצור שינוי משמעותי בהווה ובעתיד, בין אם בפן האישי ובין אם בפן המקצועי – או שניהם.

הקורס מאפשר לנו לבחון את התחומי החיים – זוגיות, משפחה, קריירה, בריאות, כסף, אמונה, תחביבים ופנאי, ובעזרת הגישה והכלים, להבין מה המצב הנוכחי שלנו, מה הוביל אותנו למצב בו אנחנו נמצאים היום, איך היינו רוצים שהעתיד יראה ואיך ניתן לעצב את החשיבה, ההתנהגות והעשייה שלנו כך שבאמת נגיע לשם.

במסגרת ה קורס נלמד את הכח של דפוסי חשיבה ודפוסי שפה, נלמד כיצד להתמודד עם חסמים מנטליים, פחדים ופוביות. נלמד איך לטפל בפצעים מהעבר, איך לשנות גישה כלפי אדם או אובייקט או פעולה מסוימת (כמו אכילה רגשית, התמכרות לסיגריות, סכסוך עם אדם מסוים ועוד) ואיך לבנות חיים מלאים בתשוקה, למידה והתפתחות.

 

ללמוד, להתנסות לתרגל את חווית הטיפול

אם אתם "אדם של אנשים" ויש בכם את התשוקה לעזור לאנשים לשפר את איכות החיים שלהם. הקורס הזה מהווה הזדמנות נהדרת לחוות, ללמוד ולתרגל את עולם הטיפול.

בין אם אתם כבר מגיעים עם ניסיון בעולם הטיפול, האימון והייעוץ ובין אם עבורכם גישת ה NLP, מהווה הצעדים הראשונים בעולם זה, הקורס יאפשר לכם לקבל כלים ושיטות לטיפול – הן עבור טיפול עצמי והן עבור סיוע לאנשים.

במהלך הקורס נתנסה ונתרגל מיומנויות של יצירת כימיה (=ראפור) עם אנשים, נלמד להקדיש תשומת לב לשפת הגוף, נלמד לזהות סגנונות תקשורת, נתרגל מיומנויות שכנוע ונלמד איך לטפל בקשיים, פוביות ופחדים, לצד לסייע בהצבת מטרות, חזון, הרגלים והתנהגויות רצויות חיוביות.

לפתח יכולות שכנוע

יכולת שכנוע היא היכולת להעביר את המסר שלך בצורה מותאמת לסוג התקשורת, למטרות, לצרכים ולערכים של הצד השני.

יכולת שכנוע היא יכולת שמשמשת אותנו בכל מקום:

  • פיתוח מערכות יחסים – כאשר אנו רוצים להכיר בן או בת זוג חדשים, ואנו נדרשים להציג את עצמנו ולשוחח עם הצד השני. כאשר אנו רוצים לשתף את הצד השני בחוויות אישיות, בתחושות נעימות ולא נעימות שאנו חויים.
  • מיומנויות שיווק ומכירה – כאשר אנו רוצים לספק לאדם מוצר עם ערך, ואנו רוצים לגרום לו להבין את הערך ולקנות את המוצר.
  • מיומנויות טיפול והנחייה – כאשר אנו בטיפול, ורוצים להעביר מסר לצד השני מבלי לעורר התנגדות והסתגרות.

 

גישת ה NLP חקרה במשך עשורים את דפוסי השפה של מטפלים ומטפלות מומחים בתחומם ופיתחה תבניות ומודלים המאפשרים לכולנו להשתמש בשפה בצורה חכמה ומתאימה יוצר. אנו נלמד איך לתקשר בצורה טובה ומותאמת לאדם שנמצא מולנו.

 

לימודי NLP בראשל"צ – מה המטרה?

כחלק מחוויות החיים, אנו יוצרים במודע ולא במודע:

  • סט של התנהגויות שמובילות אותנו במצבים שונים – אנו פועלים בדרך מסוימת כאשר אנו במערכת יחסים, כאשר אנו בעבודה, כאשר אנו אוכלים, כאשר אנו מתנהלים עם כסף ועוד.
  • סביבה שמקיפה אותנו – משפחה, חברים, קולגות, בוס/ית, עובדים ועובדות ועוד
  • סט של הרגלים – שינה, תזונה, ספורט, בריאות, השקעות, שימוש בטכנולוגיה, קריאה וכדומה.
  • סט של אמונות מחזקות ומגבילות – אני מסוגל ל ________ (להיות הורה טוב, ללמוד, להצליח בעבודה…?), אני לא מסוגל ל.. (להתאמן, להיות במערכת יחסים, להיות עצמאי…?), העולם הוא מקום _____ (בטוח/מסוכן…), זוגיות היא ________ (חופש/כלא/תשוקה/סכנה/אושר/סכסוכים…) וכן הלאה

חלק מאותם התנהגויות, סביבה, הרגלים ואמונות עושים לנו טוב.

חלק מאותם התנהגויות, סביבה, הרגלים ואמונות יוצרים אצלנו תחושה של כישלון, קושי, אתגר ותסכול.

השאלה היא – האם זה חייב להיות כך? האם מה שחונכתי או ראיתי בגיל ילדות חייב להמשיך להכתיב את חיי? האם היותי תלמיד "בעייתי" בתיכון, בהכרח אומר שלא אוכל ללמוד ולהצליח בהמשך? האם זה שעד כה לא הייתה לי זוגיות טובה אומר שנועדתי לרווקות נצחית? התשובה היא לא. לפי גישת ה NLP אפשר (ורצוי) לשנות.

על פי גישת ה NLP אין אנו שבורים, מקולקלים או פגומים, כל אחד טוב ושלם (לא מושלם) בדרכו. מה שעלינו לעשות זה ללמוד איך להתחבר למשאבים וליכולות שלנו על מנת ליצור את איכות החיים שנרצה. NLP מלמד בדיוק את זה.

NLP מאפשר לנו לחקור ולהבין מה חשוב לנו בחיים, מה החזון והמטרות שלנו.

NLP מאפשר לנו בצעדים קטנים וגדולים, ליישם שינויים משמעותיים בחיינו.

NLP מאפשר לנו לשכלל את מיומנויות התקשורת ולגלות עולם חדש של שיח שנעשה דרך המילים שלא נאמרות.

 

מה זה NLP?

NLP הוא חקר החוויה הסובייקטיבית (חוויה אישית ולא אובייקטיבית) של האדם. כלומר, NLP חוקר איך אנשים תופסים את המציאות. מדוע אנשים רואים את העולם, ואת אותה סיטואציה בדיוק, בדרכים שונות? מדוע אנשים מתנהגים בצורה שהם מתנהגים ומדוע הם חושבים בצורה שהם חושבים? כאשר אנו מבינים מה יוצר את החוויה הסובייקטיבית, אנו יכולים להבין אילו גורמים משפיעים על כך, ואיך ניתן להשפיע ולעצב את הגורמים הללו.

NLP גם חוקר את דפוסי המצוינות האנושית – מה הופך אנשים למצליחים בתחומם. מדוע יש מטפלים שמצליחים לסייע למטופלים בצורה יוצאת דופן בעוד אחרים לא? מתוך ניתוח ומעקב אחר מטפלים ומטפלות מובילים בתחומם, נוצרו מודלים ושיטות ליישום שכל אחד ואחת מאיתנו יכול לתרגל ולהשתמש.

בקורס אנו נקדיש הסבר רחב על ראשי התיבות, ונבין בדיוק מה המשמעות של כל מילה, אך כרגע, הינה הסבר קצר שיעשה לכם סדר.

אז מה פירוש ראשי התיבות NLP?

באנגלית – Neuro Linguistic Programming

בעברית – ניתוב לשוני פיזיולוגי

ועכשיו להסבר קצר יותר מורחב:

ניתוב – המשמעות של המילה היא המסוגלות שלנו לנתב (= לכוון, להנחות) את התודעה והמח שלנו, לפעול ולהתנהג בצורה מסוימת. במסגרת NLP לומדים כיצד ניתן לעצב את דרכי החשיבה ולהשפיע על המח בכדי להתגבר על טראומות עבר, קשיים, פוביות, אמונות מגבילות ואתגרים.
לשוני– המשמעות של המילה היא המסוגלות שלנו להשתמש בדפוסי שפה (חקר הבלשנות), כלומר, להשתמש במילים, בקול, בשפת גוף, בדמיון ובזכרון וזאת בכדי לעצב ולהשפיע על המחשבה וההתנהגות. NLP חוקר איך דפוסי שפה מעצבים את העולם הפנימי שלנו, ואיך באמצעות דפוסי שפה ניתן להשפיע על עולמם של אנשים אחרים.
פיזיולוגי – המשמעות של המילה היא היכולת שלנו להבין את מנגנון המח. מה התפקידים של כל אזור במח שלנו, אילו אזורים אחראים על הדרך שבה אנו תופסים את העולם, וכיצד אמונות, הרגלים ודרכי חשיבה מעצבים ומשנים פיזית את המח.

—–

סילבוס קורס NLP Practitioner בראשון לציון

קורס NLP Practitioner בראשון לציון הינו קורס המורכב מ -18 מפגשים. כל מפגש 5 שעות שלמות (7.5 שעות אקדמיות) ונמשך בין ארבע וחצי לשישה חודשים.

במסגרת הקורס מתרגלים ולומדים את היסודות של השיטה, את עקרונות המפתח, את הטכניקות המובילות, את הכלים החשובים ואת המיומנויות של גישת ה NLP.

לא מדובר בהרצאה אלא בסדנה! מה זה אומר?

שבמסגרת הקורס לא רק נלמד את התאוריה, אלא גם נתרגל את הכלים והטכניקות. מדובבר, בסדנה חוויתית ועוצמתית, בה לכל אחד ואחת יש את האפשרות הן לחוות את הכלים על עצמו, והן לתרגל את המיומנויות והטכניקות על אדם אחר.

התוצאה? בוגרות ובוגרי הקורס יוצאים עם ידע חדשני ומרתק, לצד ניסיון וחוויה מעצימים ומשמעותיים.

סילבוס הקורס (הנושאים הנלמדים)

  • NLP מבוא – מה מקורות, יסודות הבסיס, הוגים, דמויות, מטפלים ומטפלות בתחום.
  • עקרונות היסוד – על אלו הנחות יסוד NLP מושתת ואיך ניתן להשתמש בהם בחיינו
  • ראפור – מה זה כימיה, ממה היא מושפעת ואיך יוצרים אותה עם אנשים.
  • חזון – נלמד את המודל של וולט דיסני, ליצירת חזון מפורט, ממלא בתשוקה, וכזה שאפשר ליישם בחיינו ולהתגבר בזכותו על ביקורת וקשיים.
  • הצבת מטרות -מה התהליך הנכון והעובד ליצירת מטרות בחיינו.
  • דפוסי חשיבה – איך המח עובד, מה התהליך המחשבתי במסגרתו אנו תופסים את העולם – על הנוכחות של דפוסים, עיוותים ומסנני חשיבה.
  • מיומנויות תקשורת בין אישית – הכח של שאלות, שפת גוף ותקשורת בין-אישית.
  • כלים לשינוי התנהגות – איך משנים את הגישה שלנו כלפי אדם, אובייקט, מקום, פעולה מסוימת? נלמד כלים פרקטיים ליישום.
  • אמונות – מהן אמונות מגבילות, מהן אמונות מחזקות, איך הן נוצרות ואיך ניתן לעצבן.
  • פוביות – מה זה פוביה, למה היא נוצרת ואיך מטפלים בה.
  • מודל TIME LINE – ציר הזמן של חיינו. מה הוא ואיך ניתן להשתמש בו לטיפול בבעיות בהווה, ובטראומות עבר.
  • כיווני מוטיבציה, סגנונות תקשורת.
  • ועוד

 

מחיר קורס NLP בראשון לציון

המחיר בעבור לימודי NLP Practitioner בראשל"צ נע בין 4,500 ל – 10,000 ₪. המשתנים המשפיעים על המחיר הינם: מועד הקורס, המנחה, התוספות, החומר הנלווה לקורס (חוברת, הקלטות ועוד), ליווים של מנטורים ועוד.

מחיר  פירוט קצת עלות הלימודים
מחיר קורס NLP Practitioner בראשון לציון תיאור: קורס NLP פרקטישיונר בראשון לציון

מספר מפגשים: כ – 18 מפגשים.

האם כולל תעודהכן

4,500 – 10,000 ש"ח
מחיר קורס NLP Master Practitioner בראשון לציון תיאור: קורס NLP מאסטר בראשון לציון. קורס העמקה, המעניק כלים חדשים, מרחיב כלים שנלמדו בקורס פרקטישיונר ומלמד על עולם הטיפול.

מספר מפגשים: 10-18 מפגשים. כולל סדנאות נוספות.

האם כולל תעודה: כן

5,500 – 10,000 ש"ח
מחיר קורס NLP Trainer בראשון לציון תיאור: קורס NLP טריינר בראשון לציון. מעניק הכשרה של הנחיית קבוצות NLP

מספר מפגשים: 10 מפגשים. כולל סדנאות נוספות.

האם כולל תעודה: כן

8,000 – 12,000 ש"ח
מחיר קורס NLP Coaching בראשון לציון תיאור: קורס NLP קוא'צינג בראשון לציון. נועד להכשיר מאמנים בשיטת NLP

מספר מפגשים: 10 מפגשים. כולל תכנים נוספים.

האם כולל תעודה: כן

5,000 – 8,000 ש"ח

שאלות ותשובות על קורס NLP בראשון לציון

האם קורס NLP בראשון לציון כולל תעודה?

כן. הקורס מוכר בארגון ה NLP הבינלאומי הידוע בשם ארגון HNLP. התעודה שניתנת מוכרת במוסדות ומקומות רבים בארץ. חשוב עם זאת, אם ברצונכם להתקבל לעבוד ולהשתלב במקום ספציפי, לבדוק מה הדרישות ובאילו תעודות הסמכה המוסד מכיר.

 

למה דווקא אצלכם?

אנחנו שמחים להעניק את הלימודים בצורה חוויתית, כזו שמעניקה גם חומר תאורטי בעל ערך רב, אך גם פרקטיקה והתנסות תוך כדי הקורס.

אנחנו שמחים לעבוד ולהכשיר מנחים ומנחות מעולים בתחום

אנחנו שמחים לעבוד קשה כדי לספק מעטפת תמיכה מלאה לאורך הקורס, כולל סיוע טכני, ספר לימוד, ליווי של מנטורים לכל כיתה וקבוצת ווטסאפ פעילה לכל שאלה שעולה.

 

איך אפשר לקבל פרטים נוספים?

מוזמנים להשאיר פרטים, ואנו נשמח שנציג או נציגה שלנו יחזרו אליכם בהקדם, יתנו לכם את כל הפרטים, ויתנו לכם מענה לכל שאלה שעולה.

 

מוזמנים ומוזמנות להצטרף לקורס NLP בראשל"צ, קורס מרתק עם מנחה מעולה, עם ליווי של צוות מנטורים, עם ספר עדכני שיעזור לכם להיות חדים על התוכן במהלך הקורס וגם אחריו, עם הקלטות ועוד שלל תכנים וערך.

תוכן עניינים
קבלו את כל הפרטים על קורס NLP

כתבות בתחום ה - NLP Practitioner

קורס NLP בירושלים

קורס NLP בירושלים

קורס NLP בירושלים נועד להעניק למשתתפים ולמשתתפות בו כלים, גישות, מיומנויות ועקרונות מפתח לחיים. הקורס משלב אלמנטים מתוך הפסיכולוגיה, עולם האימון (קואצ'ינג), תחום הבלשנות, התקשורת

קרא עוד »
קורס NLP כפר סבא

קורס NLP בכפר סבא

קורס NLP בכפר סבא נותן לסטודנטים ולסטודנטיות הלוקחים חלק בו, מגוון רחב של עקרונות, גישות, מתודות וכלים לחיים, לטיפול ולעסקים. שיטת ה NLP פותחה על

קרא עוד »
קורס NLP יבנה

קורס NLP ביבנה

קורס NLP ביבנה הוא קורס מקצועי, מרתק וחוויתי בתחום ה- NLP. במסגרת לימודי NLP בכל שבוע, תצאו עם ידע, חוויה וכלים נוספים כדי להכיר את

קרא עוד »
קורס NLP בני ברק

קורס NLP בבני ברק

קורס NLP בבני ברק נועד לתת למשתתפים ולמשתתפות בתהליך, מסע מעניין, מלמד ומפתח במסגרתו נתנסה בכלים המובילים ביותר בתחום ה NLP. המסע כולל למידה חוויתית,

קרא עוד »
קורס NLP חולון

קורס NLP בחולון

קורס NLP Practitioner בחולון נותן למשתתפות ולמשתתפים, עקרונות יסוד, כלים, גישות, חוויות, חומרים ושיטות לכל תחומי החיים. הקורס משלב היבטים מיוחדים ופורצי דרך מתוך תחומי

קרא עוד »
קורס NLP קריית ביאליק

קורס NLP בקריית ביאליק

קורס NLP בקריית ביאליק הוא קורס ייחודי שמטרתו להעניק למשתתפות ולמשתתפים כלים, מיומנויות, גישות וטכניקות מובילות מתוך תחום ה NLP. המסע מהווה הזדמנות לחקור, ללמוד,

קרא עוד »
קורס NLP הוד השרון

קורס NLP בהוד השרון

קורס NLP בהוד השרון נותן לתלמידים ולתלמידות הלוקחים חלק בו, מגוון רחב של עקרונות, גישות, מתודות וכלים לחיים, לטיפול ולעסקים. שיטת ה NLP פותחה על

קרא עוד »
קורס NLP רעננה

קורס NLP ברעננה

קורס NLP ברעננה מעניק למשתתפים ולמשתתפות בו כלים, גישות, מיומנויות ועקרונות מפתח לחיים. הקורס משלב אלמנטים מתוך הפסיכולוגיה, עולם האימון (קואצ'ינג), תחום הבלשנות, התקשורת והרפואה

קרא עוד »
קורס NLP דיגיטלי

קורס NLP דיגיטלי

קורס NLP דיגיטלי הידוע גם בתור קורס NLP בזום הינו קורס יוצא דופן המעניק למשתתפים ולמשתתפות אסטרטגיות, כלים ועקרונות מפתח מתוך עולם ה NLP. במסגרת

קרא עוד »
קורס NLP פתח תקווה

קורס NLP בפתח תקווה

קורס NLP בפתח תקווה משמש עבור המשתתפים והמשתתפות מרחב מרתק ללמוד, לחוות ולהתנסות בגישות, בעקרונות, במתודות ובכלים המובילים ביותר בתחום ה NLP. השיטה אשר מבוססת

קרא עוד »
קורס NLP רמת השרון

קורס NLP רמת השרון

קורס NLP ברמת השרון נותן לתלמידים ולתלמידות הלוקחים חלק בו, מגוון רחב של עקרונות, גישות, מתודות וכלים לחיים, לטיפול ולעסקים. שיטת ה NLP פותחה על

קרא עוד »

איך להתמודד עם לחץ?

לחץ הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. אנחנו חווים לחץ בעוצמות שונות, וחשוב לדעת כיצד להתמודד איתו בצורה בריאה. מצד אחד לחץ יכול להיות גורם

קרא עוד »
קורס NLP בהרצליה

קורס NLP בהרצליה

קורס NLP בהרצליה מצייד את משתתפיו בכלים, תובנות, מיומנויות ועקרונות יסוד לחיים. קורס זה הוא שילוב של פסיכולוגיה, טכניקות אימון, בלשנות, תנועה ורכיבי רפואה אלטרנטיבית.

קרא עוד »

מודל SMART – מודל סמארט

מודל SMART או מודל סמארט הוא מודל מעולה כדי להציב מטרות בצורה יעילה ואיכותית. כיום משתמשים במודל סמארט הן בהתפתחות אישית, הן להצבת רמות ברמה

קרא עוד »
קורס NLP ברמת גן

קורס NLP ברמת גן

קורס NLP ברמת גן הוא קורס מקצועי, מרתק וחוויתי בתחום ה- NLP. במסגרת לימודי NLP בכל שבוע, תצאו עם ידע, חוויה וכלים נוספים כדי להכיר

קרא עוד »

איך לעשות שינוי?

גלה צעדים מעשיים לשינוי בחייך ובעולם הסובב אותך, החל משינוי הרגלים יומיומיים ועד להצטרפות ליוזמות קהילתיות. הקדמה: מדוע חשוב לשנות? שינוי הוא חלק בלתי נמנע

קרא עוד »
מה זה NLP

קורס NLP אונליין

קורס NLP אונליין הידוע גם בתור קורס NLP דיגיטלי הינו קורס יוצא דופן המעניק למשתתפים ולמשתתפות אסטרטגיות, כלים ועקרונות מפתח מתוך עולם ה NLP. במסגרת

קרא עוד »
קורס NLP בת ים

קורס NLP בבת ים

קורס NLP בבת ים הוא קורס ייחודי שמטרתו להעניק למשתתפות ולמשתתפים כלים, מיומנויות, גישות וטכניקות מובילות מתוך תחום ה NLP. המסע מהווה הזדמנות לחקור, ללמוד,

קרא עוד »
קורס NLP בחיפה

קורס NLP בחיפה

קורס NLP בחיפה משמש עבור המשתתפים והמשתתפות מרחב מרתק ללמוד, לחוות ולהתנסות בגישות, בעקרונות, במתודות ובכלים המובילים ביותר בתחום ה NLP. השיטה אשר מבוססת על

קרא עוד »
קורס NLP בבאר שבע

קורס NLP בבאר שבע

קורס NLP בבאר שבע נותן לסטודנטים ולסטודנטיות הלוקחים חלק בו, מגוון רחב של עקרונות, גישות, מתודות וכלים לחיים, לטיפול ולעסקים. שיטת ה NLP פותחה על

קרא עוד »
קורס NLP Practitioner

קורס NLP Practitioner

קורס NLP Practitioner נותן למשתתפות ולמשתתפים, עקרונות יסוד, כלים, גישות, חוויות, חומרים ושיטות לכל תחומי החיים. הקורס משלב היבטים מיוחדים ופורצי דרך מתוך תחומי הפסיכולוגיה,

קרא עוד »
קורס NLP בתל אביב

קורס NLP בתל אביב

קורס NLP בתל אביב מעניק למשתתפים ולמשתתפות בו כלים, גישות, מיומנויות ועקרונות מפתח לחיים. הקורס משלב אלמנטים מתוך הפסיכולוגיה, עולם האימון (קואצ'ינג), תחום הבלשנות, התקשורת

קרא עוד »
תקשורת בין הורים לילדים

תקשורת בין הורים לילדים

לכל אדם באשר הוא, יש מטרות ושאיפות אישיות המייחדות אותו, אשר המעניקות לו את הדחף לבניה והתפתחות אישית מתמדת. כאשר אדם הופך הורה לילדים, הוא

קרא עוד »
מחשבה יוצרת מציאות

מחשבה יוצרת מציאות

המחשבות והרגשות שלנו הם שני הכלים החזקים ביותר במוחנו. לעתים קרובות אנו משתמשים ביכולות השכנוע שלנו על מנת לתת עצות לאנשים אחרים, יחד עם זאת,

קרא עוד »
חיבוקים

חיבוקים

אנו מחבקים אחרים כשאנחנו נרגשים, שמחים, עצובים או מנסים לנחם את זולתנו. חיבוק, כך נראה, הוא מגע מנחם באופן כללי. זה גורם לנו להרגיש טוב,

קרא עוד »
ספרים על זוגיות ואהבה

ספרים על זוגיות ואהבה

פי שכתב ויליאם שייקספיר פעם: "דרכה של אהבת אמת מעולם לא הייתה קלה". אין ספק כי מדובר בתובנה אשר נוגעת בנקודה רגישה אצל רבים מאיתנו,

קרא עוד »
מה ההבדל בין גברים לנשים

מה ההבדל בין גברים לנשים

בקהילה המדעית קיים ויכוח עתיק יומין בסוגיה האם למאפיינים הייחודיים של גברים ונשים יש בסיס פיזיולוגי. חוקרים רבים ניסו להוכיח כי המוח הגברי והמוח הנשי

קרא עוד »
התנהלות כלכלית נכונה

התנהלות כלכלית נכונה

בין אם המטרה שלכם היא לחיות כמו העשירון העליון, ובין אם אתם בסך הכל שואפים להגיע ליציבות פיננסית סבירה וליהנות מחופשה משפחתית מפנקת פעם בשנה,

קרא עוד »
איך לסלוח לאדם אחר

איך לסלוח לאדם אחר

זה הזמן לסלוח: איך לסלוח לאדם אחר. אנשים רבים חשים כי נגרם להם עוול על ידי אדם אחר ומסתובבים בעולם עם תחושות קשות של כעס,

קרא עוד »
תקשורת בין אישית

תקשורת בין אישית

תקשורת בין אישית היא תקשורת שמתקיימת בכל פעם שאנחנו בסביבת אנשים. תקשורת בין אישית כוללת את המילים שנאמרות אך לא רק. המבט, המחווה, התנועה, הטון,

קרא עוד »