קורס NLP בבת ים

קורס NLP בת ים

קורס NLP בבת ים הוא קורס ייחודי שמטרתו להעניק למשתתפות ולמשתתפים כלים, מיומנויות, גישות וטכניקות מובילות מתוך תחום ה NLP. המסע מהווה הזדמנות לחקור, ללמוד, להכיר, לטפל ולעצב את עולמנו הפנימי, לצד ללמוד להשפיע ולסייע גם לעולמם של אנשים אחרים. בעזרת למידה חוויתית, הדגמות, התנסויות, דיונים, תרגילים ותרגולים, אתם תצאו לא רק עם ידע תאורטי מרתק אלא גם עם ניסיון, חוויה ותהליך שעברתם בעצמכם והעברתם לאחרים.

שיטת ה NLP שאבה רעיונות, מתודות וכלים מתחומי הפסיכולוגיה, הבלשנות, האימון והתקשורת, חקרה מטפלים ומטפלות מצליחים בתחומם ויצרה כלים, מודלים וטכניקות שניתן להשתמש בהם בצורה פשוטה, ברוררה וישימה.

אם יש לך רצון לחוות תהליך אישי במסגרתו נלמד, נחקור ונתרגל דפוסי חשיבה, דפוסי התנהגות, דפוסי שפה, זיהוי ושינוי אמונות, תהליך טיפולי, בניית חזון ומטרות.

אם יש לך רצון ללמוד גישה שניתן להשתמש בה בתחומי החיים, ובתחומים המקצועיים לרבות טיפול, ייעוץ, אימון, מכירה, ספורט, עסקים ועוד.

אנו מזמינים אותך לשמוע פרטים נוספים על לימודי NLP בבת ים.

 

קורס NLP בבת ים – תהליכים מרכזיים

שיטת ה NLP נוצרה בשנות ה 70 על ידי ריצ'רד בנדלר שלמד תואר שני בפסיכולוגיה ופרופסור ג'ון גרינדר שעשה דוקטורט בבלשנות. מאז שיטת ה NLP התפתחה, השתכללה והשתלבה בתחומי חיים רבים לרבות עסקים, לימודים, ספורט, בריאות, זוגיות ועוד. קורס NLP Practitioner מסייע להתמודד עם אתגרי החיים, מלמד איך ליצור תקשורת בין-אישית יעילה, איך לזהות דפוסי חשיבה והתנהגות, ואיך לבצע שינויים ושיפורים משמעותיים באורח החיים שלנו.

משתתפי ומשתתפות הקורס משתפים על 3 תהליכים מרכזיים שמתרחשים בתהליך:

חוויה של מסע התפתחות אישי

הקורס שלנו בבת ים, פוגש אנשים בסיטואציות ומקומות שונים בחיים. זה יכול להיות בצומת חשוב של קבלת החלטה (האם להמשיך לעבוד ב…. // האם להתחתן אם… האם לעבור לגור ב…. ועוד), זה יכול בתקופה של קושי ותסכול (אירוע טראומתי שצף, פגיעה פיזית או נפשית, דחיינות מתמשכת..) וזה יכול להיות מתוך רצון עז ליצור את החיים שאנחנו באמת רוצים (להצליח יותר בעבודה או בלימודים, ליצור מערכת יחסים טובה יותר עם בן/בת הזוג, עם אבא/אמא, הילדים ועוד).

חלק מהמשתתפים מגיעים מתוך כאב שחוו לאחרונה או דווקא בילדות:

  • זה יכול להיות פרידה או קושי למצוא זוגיות.
  • זה יכול להיות אי ודאות בעולם התעסוקה והפיננסים.
  • זה יכול להיות חוסר ביטחון עצמי שמתבטא במקומות רבים בחיים.
  • זה יכול להיות תחושה של תסכול, בלבול או עייפות.

חלק מהמשתתפים מגיעים מתוך תשוקה לשנות את ההווה ואת העתיד:

  • להבין איך ליצור מערכות יחסים בריאות וחזקות.
  • להבין מה אני רוצה לעשות בחיים.
  • ללמוד איך לקבל החלטות נכונות יותר עבורי.
  • ללמוד איך לתפקד תחת לחץ או במצבים שמעוררים רגשית.
  • להתחיל וליצור הרגלים שעושים לנו טוב.

ומה קורה בקורס? הקורס מעניק הזדמנות פז לחקור ולהבין מה מצבנו בתחומי החיים השונים – משפחה, זוגיות, בריאות, קריירה, אמונה, כסף, תחביבים ועוד, ובעזרת גישה, כלים וקבוצה תומכת ללמוד מה הוביל אותנו למצב הנוכחי, מה מונע מאיתנו לעשות שינוי משמעותי בתחום, איך היינו רוצים שיראה העתיד – ואיך אפשר להתחיל וליצור את השינוי כבר עכשיו.

במסגרת הקורס נבין את המשמעות של דפוסי חשיבה, נתרגל סוגים שונים של דפוסי שפה, נלמד כלים להתמודדות עם חסם מנטלי, עם פחד ופוביה. נלמד לטפל בפצעי עבר במטרה לשפר את ההווה והעתיד, נלמד לפתח שיא בריא יותר עם עצמנו ועם אחרים, נלמד איך לשנות גישה כלפי תחום שקשה לנו בו (התמכרות, אכילה רגשית, סכסוכים וריבים, המנעות מ…) ולפתח הרגלים והתנהגויות שאנו מעוניינים בהם.

 

רכישת כלים לטיפול עצמי וטיפול באחר

אם אתם "טיפוס של אנשים" ויש לכם את התשוקה הלא מוסברת הזו, לעזור לאנשים לחוות חיים טובים יותר, הקורס הוא הזדמנות מצוינת ללמוד, לחוות ולתרגל את תחום הטיפול.

בין אם אתם עושים את הצעדים הראשונים שלכם בתחום ובין אם אתם כבר עם ניסיון בתחום הטיפול, במסגרת הקורס נלמד שיטות וכלים לטיפול – גם בעבור טיפול אישי וגם בעבור טיפול באחרים.

במסגרת הקורס נתנסה במגוון מיומנויות לרבות:

  • היכולת ליצור ראפור (כימיה) עם אנשים אחרים.
  • היכולת לזהות דפוסי שפה אצל האחר ולהבין את המשמעות של זה.
  • היכולת לשים לב לשפת הגוף שלי ושל האדם שעומד מולי.
  • היכולת לזהות את סגנון התקשורת של האדם שמולי ולהתאים את סגנון התקשורת שלי אליו.
  • מיומנויות שכנוע – איך ליצור אמון בקרב האדם שמולי, ללוות ולהוביל אותו בתהליך.
  • איך לסייע בקשיים, פחדים ופוביות.
  • איך ליצור חזון ומטרות קצרות וארוכות טווח.
  • איך לפתח ולשנות הרגלים.

 

פיתוח יכולות שכנוע

יכולת שכנוע היא אחת היכולות החשובות ביותר שנוכל לפתח במהלך חיינו. יכולת שכנוע, היא קודם היכולת לשכנע את עצמי במשהו שחשוב לי, ולאחר מכן, היכולת לשכנע מישהו אחר.

מה זה שכנוע? היכולת להעביר מסר בצורה מתואמת לסוג התקשורת, המטרה, הצרכים והערכים של האדם שנמצא מולי.

היכן אנו פוגשים את הצורך בשכנוע?

  • במערכות יחסים – כאשר אנו רוצים ליצור מערכות יחסים שמבוססות על פתיחות, שיתוף ומשוב, מבלי לפגוע אלא באופן חיובי ומחזק.
  • בסיטואציות חדשות – כאשר אנו מציגים ופוגשים אנשים בפעם הראשונה, ואנו מעוניינים ליצור חיבור וקשר.
  • בעולם העבודה, המכירות והשיווק – כאשר אנו רוצים לקבל העלאה, כאשר אנו רוצים לשכנע אתם לקנות מוצר, כאשר אנו רוצים לספר לאדם על הערך שבשירות שלנו.
  • בתחום הטיפול וההנחייה – כאשר אנו רוצים לבצע תהליך טיפולי, הנחייתי או לימודי, עלינו לדעת להתאים את המסר ואת אופן הטיפול לצרכים, לרצונות ולמטרות של האדם שמולי.
  • מיומנויות טיפול והנחייה – כאשר אנו בטיפול, ורוצים להעביר מסר לצד השני מבלי לעורר התנגדות והסתגרות.

גישת ה NLP, מבוססת על דפוסים ותבניות שזהו בקרב מטפלות ומטפלים מומחים בתחום אשר השיגו תוצאות מעולות בשיטות הטיפול שלהם.

הגישה מנגישה את אותם דפוסים ותבניות בשפה פשוטה, ברורה וישימה.

 

לימודי NPL בבת ים – מטרה

כולנו יוצרים באופן מודע ולא מודע התנהגויות, אמונות, סביבה והרגלים שמנהלים ו/או משפיעים עלינו:

  • אנו יוצרים סט של התנהגויות בו נשתמש בסיטואציות שונות – התנהגות מסוימת מול אנשים שאנו אוהבים, התנהגות בזמן סיטואציות מלחיצות, התנהגות עם כסף, התנהגות עם אוכל, התנהגות בזמן העבודה ועוד.
  • אנו יוצרים סט של הרגלים – הרגלי עבודה, הרגלי שינה, הרגלי בריאות, הרגלי טכנולוגיה, הרגלי תזונה, הרגלי דיבור ועוד.
  • אנו יוצרים אמונות מחזקות ומגבילות – אמונה במה אני טוב ובמה אני לא. אמונה מה אני מסוגלת לעשות ומה אני לא מסוגלת. אמונה שהעולם בטוח או דווקא מסוכן. אמונה לגבי מה המשמעות של זוגיות, ספורט, בריאות, כסף, משפחה (האם אלו דברים טובים או רעים, משחררים או כולאים, דברים שאנו רוצים או שדווקא נמנע מהם..)

חלק מההתנהגויות, הסביבה, הרגלים והאמונות משפיעים על חיינו לטובה.

חלק מההתנהגויות, הסביבה, הרגלים והאמונות גורמים לנו לתחושה של קושי, אתגר, תסכול וכישלון.

השאלה הגדולה היא – האם מה שהיה בעבר בהכרח מכתיב את מה שיהיה בהווה ובעתיד? האם מה שחוויתי וחונכתי בילדות חייב לקבוע את המשך חיי? האם זה שהייתי ילד שמתקשה בלימודים, בהכרח קובע שבתור בוגר לא אוכל ללמוד ולעבוד בעבודה טובה? האם זה שראיתי את ההורים שלי רבים וצועקים כל הזמן, אומר שלי גם בהכרח תהיה זוגיות כזו? האם זה שבתור ילדה הייתי ביישנית, אומר בהכרח שלא אוכל להיות מנחה מעולה? התשובה לפי גישת ה NLP היא לא. העבר לא חייב להכתיב לנו את העתיד, ואנו יכולים לשנות ולהשתנות.

לפי הגישה כל אחד מאיתנו הוא טוב ושלם (ולא צריך להיות מושלם) בדרך הייחודית שלו. אנו לא מקולקלים, פגומים או שבורים. הבעיות והקשיים שלנו נובעים מכך שאנו לא מחוברים למשאבים הפנימיים שלנו, מכך שאף אחד לא לימד אותנו איך אפשר להסתכל בצורה אחרת על חוויות ילדות לא נעימות ואיך אפשר לבצע שינויים בחשיבה ובהתנהגות שלנו.

מה זה NLP?

NLP היא גישה החוקרת את החוויה הסובייקטיבית של האדם. כלומר, איך אנשים תופסים וחווים את המציאות. הגישה מבינה, שכל אדם מפתח "מפה" משלו. אנו יכולים להיות נוכחים בדיוק באותה סיטואציה, אך כל אחד מאיתנו יפרש את המצב בצורה אחרת. הגישה חוקרת מדוע אנשים רואים את העולם בדרך שהם רואים ומה מעצב את דרך החשיבה וההתנהגות שלהם. אם נבין את כל אלו, נוכל גם לעצב ולהשפיע על מערכת הפרשנות, החשיבה, האמונה וההתנהגות שלנו.

NLP היא גם גישה החוקרת את דפוסי ההצלחה – מה גורם לאנשים להפוך להיות מצליחים בתחומם. בעזרת כלי שנקרא מודלינג (אותו נלמד בקורס), החוקרים ניתחו את דפוסי השפה, החשיבה וההתנהגות של מטפלים ומטפלות, וזיהו מה משותף למצליחים בתחום.

פירוש ראשי התיבות NLP באנגלית הינו Neuro Linguistic Programming. ובעברית הפירוש ניתוב לשוני פיזיולוגי

הינה הצצה למשמעות של כל מילה:

המילה ניתוב מגיעה מתחום המחשבים והטכנולוגיה. נתב הוא מכשיר הקולט מידע ונתונים ומשדר אותם למכשירים נוספים. במונחים שלנו, הכוונה בניתוב היא התהליך בו אנו קולטים נתונים ומידע מהעולם, מפרשים אותו וכתוצאה מכך יוצרים פעולה והתנהגות מסוימת. אם נדע כיצד התהליך קורה, נוכל גם להשפיע ולעצב אותו. NLP מלמד כיצד אפשר לנתב מחדש תהליכים קורים שמתרחשים במוחנו וגופנו, כך שנוכל לעצב את דרכי החשיבה וההתנהגות שלנו.

למשל:

  • במקום לראות בזימון לשיחה מהבוס, לחשוב שהוא רוצה לפטר אותי ולהתמלא בלחץ – לראות בזימון מהבוס הזדמנות לשיפור ולמידה.
  • במקום לראות בספורט/בהרגל חדש/בהפסקת סיגריות כמשהו מאיים, מפחיד ומכאיב, לפרש את זה כמשהו שעושה טוב לגוף, וכזה שמסייע לבריאות ולביטחון העצמי.
  • במקום כשקורה משהו מלחיץ, להכנס למגננה ולקפוא או להתחיל לצעוק – לדעת לעצור לרגע, לקרוא את המצב, לפעול בדרך הטובה ביותר עבורי ועבור החשובים לי.

המילה לשוני מגיעה מתחום הבלשנות. הכוונה של המילה היא כיצד דפוסי השפה שלנו, משפיעים למעשה על החשיבה, ההתנהגות והתקשורת שלנו מול עצמנו ומול אחרים. כיצד המילים שאנו אומרים לעצמנו לאחרים, כיצד הקול, הטון, שפת הגוף, הזיכרונות שאנו מעלים והדמיון שלנו מעצבים את חיינו. NLP בוחן אילו דפוסי שפה קיימים, כיצד ניתן לזהות אותם וכיצד ניתן להשתמש בדפוסי שפה שמשפיעים לטובה על העולם הפנימי שלנו ועל עולמם של אחרים.

המילה פיזיולוגי מגיעה מתחום הפיזיולוגיה. הכוונה של המילה היא חקר מנגנון המח הפיזי. מה התהליכים השונים המתרחשים במח, מה התפקיד של האזורים השונים ומה משפיע על עיצוב החשיבה וההתנהגות. כמו כן, המטרה היא להבין גם כיצד שינוי הרגלים, שינוי דפוסי שפה, חשיבה והתנהגות משנים את המח פיזית.

סילבוס קורס NLP Practitioner בבת ים

קורס NLP Practitioner בבת ים מורכב משמונה עשר מפגשים. משך כל מפגש הוא 7.5 שעות אקדמיות (5 שעות מלאות).

משך הקורס הוא בין 4.5 ל – 6 חודשים (תלוי במועדים, אירועים וחגים).

במסגרת הקורס אנו לומדים, מתרגילם וחווים את יסודות השיטה, את הנחות היסוד, את הטכניקות, הכלים והמיומנויות החשובים ביותר בגישת ה NLP.

במסגרת הקורס אנו נלמד את התאוריה, לצד תרגול שוטף אל הכלים והטכניקות. כל מפגש מהווה סדנה חוויתית, מלמדת ופותחת חשיבה, בה לכל אחת ואחד יש אפשרות לחוות את הכלים על עצמה ועצמו וגם לתרגל את המיומנויות והטכניקות על מישהו אחר.

כך, הבוגרים שלנו, יוצאים לא רק עם ידע מוביל וחדשני אלא גם עם ניסיון וחוויה פרקטיים בתחום.

רשימת נושאים נלמדים – סילבוס הקורס

  • NLP מבואות – מקורות, יסודות, הוגים חשובים, דמויות מפתח, מטפלים ומטפלות.
  • הנחות יסוד – מה הן הנחות יסוד, וכיצד ניתן להשתמש בהן.
  • יצירת ראפור – מה זה ראפור (=כימיה), ממה הוא מושפע, ואיך יוצרים אותו.
  • תהליך בניית חזון – מודל וולט דיסני ליצירת חזון באמצעות 3 שלבי עבודה.
  • תהליך הצבת מטרות – תהליך פרקטי ליצירת מטרות בחיינו.
  • דפוסי חשיבה – המנגנון שעומד מאחורי דפוסי החשיבה ותפיסת המציאות שלנו.
  • תקשורת בין אישית – הכח של שאלות, שפת גוף ועוד.
  • שינוי דפוסי התנהגות – איך עושים שינוי התנהגות?
  • עבודה עם אמונות – ההשפעה של אמונות בחיינו, מתי ואיך הן נוצרות, איך ניתן לטפל באמונות מגבילות.
  • פוביות – מה הן פוביות, מדוע הן נוצרות ושיטת טיפול.
  • תהליך ציר זמן מלא – כיצד ניתן לעבוד עם חוויות חיים מהעבר, הווה והעתיד, על מנת לטפל בקשיים מהעבר, לשנות תחושות והרגלים בהווה, וליצור עתיד טוב יותר.
  • זיהוי מניעים אישים – סגנון תקשורת, כיווני מוטיבציה, דרכי חשיבה ועוד.

 

מחיר קורס NLP בבת ים.

המחיר בעבור לימודי NLP Practitioner בבת ים נע בטווח 4,900 ל – 10,000 ש"ח. המחיר מושפע מתאריכי הקורס, מהמנחה המלמד, מצוות המנטורים שמלווה, מתוספות, מחומר נלווה ועוד.

 

מחיר  פירוט קצת עלות הלימודים
מחיר קורס NLP Practitioner בבת ים תיאור: קורס NLP פרקטישיונר בבת ים

מספר מפגשים: כ – 18 מפגשים.

האם כולל תעודהכן

4,600 – 11,000 ש"ח
מחיר קורס NLP Master Practitioner בבת ים תיאור: קורס NLP מאסטר בבת ים. קורס העמקה, המעניק כלים חדשים, מרחיב כלים שנלמדו בקורס פרקטישיונר ומלמד על עולם הטיפול.

מספר מפגשים: 10-18 מפגשים. כולל סדנאות נוספות.

האם כולל תעודה: כן

5,400 – 11,000 ש"ח
מחיר קורס NLP Trainer בבת ים תיאור: קורס NLP טריינר בבת ים. מעניק הכשרה של הנחיית קבוצות NLP

מספר מפגשים: 10 מפגשים. כולל סדנאות נוספות.

האם כולל תעודה: כן

7,900 – 12,100 ש"ח
מחיר קורס NLP Coaching בבת ים תיאור: קורס NLP קוא'צינג בבת ים. נועד להכשיר מאמנים בשיטת NLP

מספר מפגשים: 10 מפגשים. כולל תכנים נוספים.

האם כולל תעודה: כן

5,100 – 8,100 ש"ח

שאלות ותשובות על קורס NLP בבת ים

האם קורס NLP בבת ים כולל תעודה?

כן. הקורס מוכר על ידי ארגון HNLP. ארגון NLP בינלאומי. התעודה מוכרת במקומות רבים בארץ ובעולם. בנוסף לכך, יש לציין, שאם יש מקומות ספציפים שמעניינים אתכם, יש לבדוק אילו תעודות הסמכה הם דורשים.

 

אם אני לא בטוח/ה שזה בשבילי?

אנו שמחים לתת תקופת זמן במהלך הקורס, בה ניתן לבקש את הכסף חזרה. מתוך אלפי בוגרי ובוגרות קורסים אנו יודעים שלקורס יש ערך רב, ועם זאת, חשוב לנו, למי שעושה את הצעדים הראשונים לדעת שהוא יכול להתנסות ולהחליט סופית אחרי שהוא חווה בעצמו שיעורים.

 

אשמח לדעת מתי הקורס הקרוב

בשמחה. לפרטים נוספים ולמועדים קרובים, יש להשאיר פרטים באתר, ואנו נדאג שנציג או נציגה מהצוות שלנו ימסרו לך את כל הפרטים הרלוונטים, ויהיו זמינים לשאלות והתייעצות.

 

מוזמנים ומוזמנות לקחת חלק בקורס NLP בבת ים, קורס שיאפשר לכם לעשות מסע אמיתי לתוך עולמכם הפנימי ולגלות דברים חדשים על עצמכם, על העולם ועל שיטות עבודה, חשיבה והתנהגות מול עצמכם ועם אחרים.

 

תוכן עניינים
קבלו את כל הפרטים על קורס NLP

כתבות בתחום ה - NLP Practitioner

קורס NLP בירושלים

קורס NLP בירושלים

קורס NLP בירושלים נועד להעניק למשתתפים ולמשתתפות בו כלים, גישות, מיומנויות ועקרונות מפתח לחיים. הקורס משלב אלמנטים מתוך הפסיכולוגיה, עולם האימון (קואצ'ינג), תחום הבלשנות, התקשורת

קרא עוד »
קורס NLP כפר סבא

קורס NLP בכפר סבא

קורס NLP בכפר סבא נותן לסטודנטים ולסטודנטיות הלוקחים חלק בו, מגוון רחב של עקרונות, גישות, מתודות וכלים לחיים, לטיפול ולעסקים. שיטת ה NLP פותחה על

קרא עוד »
קורס NLP יבנה

קורס NLP ביבנה

קורס NLP ביבנה הוא קורס מקצועי, מרתק וחוויתי בתחום ה- NLP. במסגרת לימודי NLP בכל שבוע, תצאו עם ידע, חוויה וכלים נוספים כדי להכיר את

קרא עוד »
קורס NLP בני ברק

קורס NLP בבני ברק

קורס NLP בבני ברק נועד לתת למשתתפים ולמשתתפות בתהליך, מסע מעניין, מלמד ומפתח במסגרתו נתנסה בכלים המובילים ביותר בתחום ה NLP. המסע כולל למידה חוויתית,

קרא עוד »
קורס NLP חולון

קורס NLP בחולון

קורס NLP Practitioner בחולון נותן למשתתפות ולמשתתפים, עקרונות יסוד, כלים, גישות, חוויות, חומרים ושיטות לכל תחומי החיים. הקורס משלב היבטים מיוחדים ופורצי דרך מתוך תחומי

קרא עוד »
קורס NLP קריית ביאליק

קורס NLP בקריית ביאליק

קורס NLP בקריית ביאליק הוא קורס ייחודי שמטרתו להעניק למשתתפות ולמשתתפים כלים, מיומנויות, גישות וטכניקות מובילות מתוך תחום ה NLP. המסע מהווה הזדמנות לחקור, ללמוד,

קרא עוד »
קורס NLP הוד השרון

קורס NLP בהוד השרון

קורס NLP בהוד השרון נותן לתלמידים ולתלמידות הלוקחים חלק בו, מגוון רחב של עקרונות, גישות, מתודות וכלים לחיים, לטיפול ולעסקים. שיטת ה NLP פותחה על

קרא עוד »
קורס NLP רעננה

קורס NLP ברעננה

קורס NLP ברעננה מעניק למשתתפים ולמשתתפות בו כלים, גישות, מיומנויות ועקרונות מפתח לחיים. הקורס משלב אלמנטים מתוך הפסיכולוגיה, עולם האימון (קואצ'ינג), תחום הבלשנות, התקשורת והרפואה

קרא עוד »
קורס NLP דיגיטלי

קורס NLP דיגיטלי

קורס NLP דיגיטלי הידוע גם בתור קורס NLP בזום הינו קורס יוצא דופן המעניק למשתתפים ולמשתתפות אסטרטגיות, כלים ועקרונות מפתח מתוך עולם ה NLP. במסגרת

קרא עוד »
קורס NLP פתח תקווה

קורס NLP בפתח תקווה

קורס NLP בפתח תקווה משמש עבור המשתתפים והמשתתפות מרחב מרתק ללמוד, לחוות ולהתנסות בגישות, בעקרונות, במתודות ובכלים המובילים ביותר בתחום ה NLP. השיטה אשר מבוססת

קרא עוד »
קורס NLP רמת השרון

קורס NLP רמת השרון

קורס NLP ברמת השרון נותן לתלמידים ולתלמידות הלוקחים חלק בו, מגוון רחב של עקרונות, גישות, מתודות וכלים לחיים, לטיפול ולעסקים. שיטת ה NLP פותחה על

קרא עוד »

איך להתמודד עם לחץ?

לחץ הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. אנחנו חווים לחץ בעוצמות שונות, וחשוב לדעת כיצד להתמודד איתו בצורה בריאה. מצד אחד לחץ יכול להיות גורם

קרא עוד »
קורס NLP בהרצליה

קורס NLP בהרצליה

קורס NLP בהרצליה מצייד את משתתפיו בכלים, תובנות, מיומנויות ועקרונות יסוד לחיים. קורס זה הוא שילוב של פסיכולוגיה, טכניקות אימון, בלשנות, תנועה ורכיבי רפואה אלטרנטיבית.

קרא עוד »

מודל SMART – מודל סמארט

מודל SMART או מודל סמארט הוא מודל מעולה כדי להציב מטרות בצורה יעילה ואיכותית. כיום משתמשים במודל סמארט הן בהתפתחות אישית, הן להצבת רמות ברמה

קרא עוד »
קורס NLP ברמת גן

קורס NLP ברמת גן

קורס NLP ברמת גן הוא קורס מקצועי, מרתק וחוויתי בתחום ה- NLP. במסגרת לימודי NLP בכל שבוע, תצאו עם ידע, חוויה וכלים נוספים כדי להכיר

קרא עוד »

איך לעשות שינוי?

גלה צעדים מעשיים לשינוי בחייך ובעולם הסובב אותך, החל משינוי הרגלים יומיומיים ועד להצטרפות ליוזמות קהילתיות. הקדמה: מדוע חשוב לשנות? שינוי הוא חלק בלתי נמנע

קרא עוד »
מה זה NLP

קורס NLP אונליין

קורס NLP אונליין הידוע גם בתור קורס NLP דיגיטלי הינו קורס יוצא דופן המעניק למשתתפים ולמשתתפות אסטרטגיות, כלים ועקרונות מפתח מתוך עולם ה NLP. במסגרת

קרא עוד »
קורס NLP בראשון לציון

קורס NLP בראשון לציון

קורס NLP בראשון לציון נועד לתת למשתתפים ולמשתתפות בתהליך, מסע מעניין, מלמד ומפתח במסגרתו נתנסה בכלים המובילים ביותר בתחום ה NLP. המסע כולל למידה חוויתית,

קרא עוד »
קורס NLP בחיפה

קורס NLP בחיפה

קורס NLP בחיפה משמש עבור המשתתפים והמשתתפות מרחב מרתק ללמוד, לחוות ולהתנסות בגישות, בעקרונות, במתודות ובכלים המובילים ביותר בתחום ה NLP. השיטה אשר מבוססת על

קרא עוד »
קורס NLP בבאר שבע

קורס NLP בבאר שבע

קורס NLP בבאר שבע נותן לסטודנטים ולסטודנטיות הלוקחים חלק בו, מגוון רחב של עקרונות, גישות, מתודות וכלים לחיים, לטיפול ולעסקים. שיטת ה NLP פותחה על

קרא עוד »
קורס NLP Practitioner

קורס NLP Practitioner

קורס NLP Practitioner נותן למשתתפות ולמשתתפים, עקרונות יסוד, כלים, גישות, חוויות, חומרים ושיטות לכל תחומי החיים. הקורס משלב היבטים מיוחדים ופורצי דרך מתוך תחומי הפסיכולוגיה,

קרא עוד »
קורס NLP בתל אביב

קורס NLP בתל אביב

קורס NLP בתל אביב מעניק למשתתפים ולמשתתפות בו כלים, גישות, מיומנויות ועקרונות מפתח לחיים. הקורס משלב אלמנטים מתוך הפסיכולוגיה, עולם האימון (קואצ'ינג), תחום הבלשנות, התקשורת

קרא עוד »
תקשורת בין הורים לילדים

תקשורת בין הורים לילדים

לכל אדם באשר הוא, יש מטרות ושאיפות אישיות המייחדות אותו, אשר המעניקות לו את הדחף לבניה והתפתחות אישית מתמדת. כאשר אדם הופך הורה לילדים, הוא

קרא עוד »
מחשבה יוצרת מציאות

מחשבה יוצרת מציאות

המחשבות והרגשות שלנו הם שני הכלים החזקים ביותר במוחנו. לעתים קרובות אנו משתמשים ביכולות השכנוע שלנו על מנת לתת עצות לאנשים אחרים, יחד עם זאת,

קרא עוד »
חיבוקים

חיבוקים

אנו מחבקים אחרים כשאנחנו נרגשים, שמחים, עצובים או מנסים לנחם את זולתנו. חיבוק, כך נראה, הוא מגע מנחם באופן כללי. זה גורם לנו להרגיש טוב,

קרא עוד »
ספרים על זוגיות ואהבה

ספרים על זוגיות ואהבה

פי שכתב ויליאם שייקספיר פעם: "דרכה של אהבת אמת מעולם לא הייתה קלה". אין ספק כי מדובר בתובנה אשר נוגעת בנקודה רגישה אצל רבים מאיתנו,

קרא עוד »
מה ההבדל בין גברים לנשים

מה ההבדל בין גברים לנשים

בקהילה המדעית קיים ויכוח עתיק יומין בסוגיה האם למאפיינים הייחודיים של גברים ונשים יש בסיס פיזיולוגי. חוקרים רבים ניסו להוכיח כי המוח הגברי והמוח הנשי

קרא עוד »
התנהלות כלכלית נכונה

התנהלות כלכלית נכונה

בין אם המטרה שלכם היא לחיות כמו העשירון העליון, ובין אם אתם בסך הכל שואפים להגיע ליציבות פיננסית סבירה וליהנות מחופשה משפחתית מפנקת פעם בשנה,

קרא עוד »
איך לסלוח לאדם אחר

איך לסלוח לאדם אחר

זה הזמן לסלוח: איך לסלוח לאדם אחר. אנשים רבים חשים כי נגרם להם עוול על ידי אדם אחר ומסתובבים בעולם עם תחושות קשות של כעס,

קרא עוד »
תקשורת בין אישית

תקשורת בין אישית

תקשורת בין אישית היא תקשורת שמתקיימת בכל פעם שאנחנו בסביבת אנשים. תקשורת בין אישית כוללת את המילים שנאמרות אך לא רק. המבט, המחווה, התנועה, הטון,

קרא עוד »